3 osvědčené tipy na vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem
Jedna z klíčových vlastností dobrého realitního makléře je komunikace a přístup. Ať už vyhledáváte nemovitosti k prodeji nebo chcete přesvědčit kupce o dobré koupi, vždy je potřeba si daného klienta svým vystupováním získat a udržet.
Jedna z klíčových vlastností dobrého realitního makléře je komunikace a přístup. Ať už vyhledáváte nemovitosti k prodeji nebo chcete přesvědčit kupce o dobré koupi, vždy je potřeba si daného klienta svým vystupováním získat a udržet. V tomto článku vám prozradíme, jak si dlouhodobě zachovat přízeň svých klientů, aby se na vás jako na odborníka na realitní trh opakovaně obraceli.
1. Posílejte newslettery
Abyste se pravidelně svým klientům připomínali a tím dokazovali svou péči o ně, odbornost a přehled na trhu s nemovitostmi, zasílejte jim e-maily plné informací. Můžete sdílet např. aktuální trendy v oblasti nemovitostí, příběhy kupujících a prodávajících nebo třeba tipy na osvědčené elektrikáře či zedníky v dané lokalitě. Pokud budete prospěšní, vaši klienti na vás jen tak nezapomenou.
2. Mějte v zásobě milý dárek
Lidé rádi něco dostávají. Tak toho využijte a nechte si vytvořit reklamní předměty, které vaše klienty nejvíce potěší. Dávno to není jen o propiskách a klíčenkách. Nechejte si udělat třeba osvěžovač vzduchu, nářadí, metr, vodováhu, dřevěné prkýnko, vařečku nebo jiné kuchyňské potřeby. Samotná láhev
dobrého vína určitě potěší. Nejenže vaši klienti budou rádi, že si jako svého realitního makléře vybrali zrovna vás, vaše značka bude s nimi dlouho poté, co jste obchod uzavřeli.
3. Nezapomeňte na přání k narozeninám / výročí koupě
Personalizované e-maily jsou skvělý nástroj, jak můžete své klienty potěšit. Vzpomeňte si na jejich narozeniny nebo třeba den, kdy si koupili svou vysněnou nemovitost a zeptejte se jich, jak se jim daří a zda se ve svém novém bytě či domě zabydleli. Nikdy totiž nevíte, kdo z jejich přátel se chce zrovna přestěhovat nebo prodat nevyužitou nemovitost. A může to být právě váš skvělý přístup a zájem, díky němuž vás budou klienti s radostí doporučovat svým známým.
Pečujte zkrátka o prodávající a kupující klienty tak, jako by se měli na vás ještě mnohokrát obrátit. Je to investice do dobrého jména a pověsti opravdového profesionála.